13. januar 2013

Skoleparken

Selv om jeg stortrives på skolen, er jeg ikke så ivrig i tjenesten at jeg drar dit også på søndager. Denne søndagen er altså et unntak.  



De elegante hvilebenkene vi har i "skoleparken" har kledd seg i sine fineste hvite rimkåper,
og det har jeg tenkt å forevige.

Derfor stiller jeg på skolen, godt og varmt kledd, og med fotoapparat, tidlig søndag morgen.





For å komme bort til hvilebenkene må jeg gå over eller rundt idrettsbanen.
På idrettsbanen er det mye aktivitet både på dag- og kveldstid,
men denne søndagsmorgenen hadde denne parkerte bilen hele banen for seg selv.




Her i leselunden lyser de hvitkledde hvilebenkene imot meg...



... stilfullt myke og elegante i formen




Skolens glassvegg speiler både leselunden og verden utenfor.





Ved leselunden er det også andre perler.  Vannet i fossen og bekken var dekket av is ....



.. men tenk, under isen var det fargerikt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar