18. mars 2012

Det gamle huset

Så fikk jeg tatt bilde av det gamle huset allikevel...
Det er vel en måneds tid siden første gang jeg ble oppmerksom på det gamle huset ved siden av veien mellom Ytre Arna og Indre Arna.  Huset var gammelt og litt forfallent, og jeg syntes det var et spennende fotomotiv.  Jeg hadde ikke kamera med i bilen den dagen jeg oppdaget det, men tenkte at jeg skulle dra tilbake og ta bilder av det en annen gang.  Da jeg noen uker senere kjørte forbi igjen og hadde fotoapparatet med meg, så jeg at den overbygde trammen hadde falt sammen.  Huset var ikke lenger litt forfallent, deler av det hadde rett og slett falt sammen siden jeg sist så det.  Jeg syntes ikke motivet var like fint lenger, det var mer en "ruin" enn et gammelt utslitt hus, så jeg kjørte forbi denne gangen også. Men jeg klarte ikke å glemme det gamle, falleferdige huset, og da jeg kjørte langs Arna-veien i dag igjen, stoppet jeg og klatret over motorvernet og ned skråningen i retning huset slik at jeg kom nær nok til å fotografere det.  Selv om den overbygde trammen ikke lenger stod der, ble det likevel et bra bilde, - synes nå jeg, da.

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg; bildet ble veldig bra. Det forteller noe saa absolutt!

    Hilsen fra Wales'
    Linnemi

    SvarSlett
  2. Og hva gjør Linnemi i Wales? Er vel full vår der nå.

    SvarSlett